Czy wiecie, że teraz przy zakupie aluminiowego grzejnika Vasco (BrycePlus, Beams, Zaros lub Alu – Zen) możliwe jest odzyskanie z powrotem 315 zł (1.11.15 – 30.04.16)?
Zasady są bardzo proste:
- Po pierwsze: kup jeden z wyżej wymienionych modeli, razem z zaworem lub poręczą (wieszakiem) na ręcznik – zachowaj dowód zakupu, czyli fakturę lub paragon.
- Po drugie: zwróć uwagę na unikatowy numer i nazwę swojego grzejnika, które będą potrzebne Ci do otrzymania zwrotu – znajdziesz je na grzejniku oraz jego opakowaniu.
- Po trzecie: pozostało Ci jedynie zgłoszenie swojego grzejnika, którego dokonać można na dwa sposoby:
online – wejdź na stronę www.vasco.eu/cashbackalu, wybierz swój kraj, a następnie opcję „zwrot pieniędzy”; wprowadź swoje dane i dodaj plik z dowodem zakupu (w formie skanu lub zdjęcia), po czym użyj wspomnianego wyżej numeru oraz nazwy grzejnika;
poczta tradycyjna – wydrukuj formularz, dostępny na www.vasco.eu/cashbackalu i wypełnij go unikatową nazwą i numerem grzejnika; wyślij wraz z kserokopią dowodu zakupu na adres:
VASCO CASHBACK
VASCO GROUP Sp. z o.o.
ul. Jaworzyńska 295
59 – 220 Legnica
Zgłoszenia należy wysłać przed 16 maja 2016 roku – w przypadku poczty tradycyjnej, brana jest pod uwagę data stempla pocztowego.